A menedzsment munkája

4.130 Ft5.900 Ft

“A könyv őszintén mutatja be, hogy a Lantech vezérigazgatója hogyan éli meg az egyébként mindenkinek küzdelmet jelentő kihívásokat”

Clear

Leírás

A menedzsment munkája (The Work of Management)
Jim Lancaster és Emily Adams

A könyv szerzője Jim Lancaster, a Lantech vállalat vezérigazgatója, aki első kézből, őszintén számol be arról, milyen személyes átalakuláson ment keresztül vezetőként, továbbá miben nyilvánul meg számára a menedzsment munkája. A könyvet – amely egyben gyakorlati, részletes üzleti esettanulmány is a Lantech lean transzformációjáról, visszaeséséről és visszatéréséről – nem csupán az amerikai, hanem más országok gyártó- és egyéb iparágainak szereplői is haszonnal forgathatják a saját átalakulásuk elősegítésére.

A Lantech vállalat neve ismerősen csenghet a Lean szemlélet című gondolatébresztő könyv 6. fejezetéből, melyben a szerzők a vállalatot a lean gyártók elsőrangú példájaként mutatták be.

Érdekel az utóbbi évek egyik legfontosabb lean kiadványának ígérkező  A menedzsment munkája című mű?

Olvass bele a könyvbe!

A sodró lendületű műben Lancaster a következőkre tér ki részletesen:

  • Miért kezdett el egy idő után a Lantech – amely egy évtizeden át remekül alkalmazta a lean szemléletet – küszködni, hogy megtartsa a nyereséget és javítsa a pénzügyi teljesítményét?
  • Hogyan válik a gembán töltött 60-90 perces napi menedzsmentrutin a vezérigazgató napjának legfontosabb időszakává az üzlet fenntartása és növekedése érdekében?
  • Melyik az a nyolc lépés, amely segítségével a felső vezetők biztos kézzel irányíthatják a próbálkozásokat, hogy egy bombabiztos, valós idejű menedzsmentrendszert hozzanak létre költséges szakértők bevonása nélkül?
  • Miért igényli a napi menedzsment a szokásos menedzseri mentalitás és viselkedés jelentős változását, azaz eltávolodást az utasításoktól és ítélkezéstől a kérdésfeltevés és a jó munkavégzés lehetővé tétele felé az alsóbb szinteken is, hogy a számszerűsített célkitűzések rutinszerűen teljesüljenek?
  • Hogyan hoz drámai, pozitív, pénzügyileg is kimutatható változást a napi menedzsmentrendszer és a fenntartható folyamatos fejlődés?

A könyv őszintén mutatja be, hogy a Lantech vezérigazgatója hogyan éli meg az egyébként mindenkinek küzdelmet jelentő kihívásokat, a napi menedzsmentrendszertől kezdve a fenntarthatóságon át egészen a vezetők megnyeréséig.

“A könyv rámutatott, mi volt a hiányzó láncszem a vezetői rendszerünkben, amelytől az ügyfél-elégedettség nőni kezdett, a folyamatok javultak, a hibák csökkentek, és az alkalmazottak lojalitása is emelkedett. Rávezeti az olvasót arra is, hogyan kell létrehozni valós idejű döntéshozatalt, azaz hogyan érdemes számon kérni a hétköznapi problémamegoldásokat, ami egyébként az innováció motorja. Világosan leírja azt is, hogy napi szinten mire van szüksége egy vezetőnek – akár frontvonalbeli menedzserről, akár felső vezetőről van szó – ahhoz, hogy megtalálja azt a rendkívül keskeny, kényes utat a mikromenedzsment és a területtől való túlságos eltávolodás között, ahol az igazi csodák megtörténnek.”

Kovach Anton
vezérigazgató
ShiwaForce.com

Támogatónk

ISBN 978-963-12-8538-3
Terjedelem: 162 oldal (145×205 mm)

További információk

Tömeg 0.7 kg
Ár - Könyvek

Tagi ár (30% kedvezmény) [feltétele a befizetett éves tagdíj], Normál ár

Érdekelhetnek még…